Поиск по названию:
Поиск по артикулу:
Корзина
Корзина пуста.

067 186-47-78067 186-47-73

Поиск по названию:
Поиск по артикулу:
Меню категорий товаров
Закрыть меню

Оплата і доставка

Доставка товару здійснюється Новою поштою. Можлива доставка на склад компанії перевізника або до дверей.

При пересиланні товару діє знижка послуги перевезення. Сплатити, замовлений Вами товар, можна передоплатою на картку або післяплатою при отриманні.

При оплаті післяплатою до суми доставки додається 2% від суми замовлення + 20грн. При доставці до дверей +15 грн до вартості доставки та післяплати

Зараз у зв'язку з воєнним станом товари склад відправляє за передплатою на доставку. Сума передплати залежить від габаритів товару. Аванс відмінусовується від загальної вартості товару.

Наприклад, якщо самокат коштує 3980 грн, то при внесенні авансу 300 грн, накладний платіж становитиме 3680 грн. Передплата є гарантією того, що товар Вам потрібний, оскільки зараз є дуже часті випадки, коли клієнти замовляють у кількох магазинах, або просто не забирають посилки на відділенні Нової пошти. Дякуємо за розуміння.

Бронь на товар можна зробити на 24 години!

ВАЖЛИВО ЗНАТИ!!!

Автоматично посилка повертається на склад одержувача через 5 днів незалежно від способу оплати товару. Якщо Ви не можете забрати замовлення протягом цього періоду, потрібно зробити продовження зберігання через гарячу лінію Нової пошти або через нашого менеджера

Отримання товару у відділенні транспортної компанії

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії незалежно від оплати товару на картку Приват або післяплатою ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте його стан та комплектність.

Якщо при отриманні товару Ви виявили механічні пошкодження товару або його окремих елеметнів, а також невідповідність із заводською комплектацією, повідомте про це нам, а також ОБОВ'ЯЗКОВО співробітника транспортної компанії ДЛЯ СКЛАДАННЯ АКТУ. Не залишаючи відділення транспортної компанії, разом з її співробітником напишіть Претензію, а у разі пошкодження товару або його окремих елементів, повної або часткової втрати товару також складіть Акт прийому-передачі. Претензії до нас щодо повної втрати товару, невідповідності заводської комплектації, часткового або повного пошкодження без Претензії або Акту приймання-передачі, складених разом із співробітником транспортної компанії не приймаються. Ми не можемо відповідати за Ваші дії, тому, будь ласка, перевіряйте стан та комплектність товару у відділенні транспортної компанії.

Важливо!

Згідно з умовами компанії «Нова Пошта», претензії до цілісності, комплектації, відповідності товару приймаються до підписання акта передачі по оплаченому товару або до здійснення оплати у разі післяплати Оформлення замовлення означає вашу згоду з умовами роботи інтернет-магазину. Номер транспортної накладної повідомляємо у СМС, Viber, по e-mail

Якщо товар не підійшов з якихось причин: колір, розмір, характеристики тощо, то вартість його повернення та доставки оплачує Клієнт.

Ми не відправляємо товар на вибір чи просто подивитися.

Купить в один клик
11 + 1 =
Купить в один клик одежда